Vi kör igång igen!

Hej på er! Den där lilla bloggpausen varade längre än jag tänkt, mycket längre faktiskt, haha! Det har varit himla skönt att slippa pressen till att blogga varje dag men jag har nu insett att jag inte behöver känna mig pressad. Det är min blogg och jag sköter den hur jag vill och när jag vill. Nu när jag kör igång igen kommer jag inte lägga lika mycket tid åt bloggen. Jag kommer blogga när jag har tid och lust - det blir roligare för både mig och er goa läsare!
 
Under bloggpausen har en hel del hänt och jag och Rocky har utvecklats sjukt mycket på bara en månad (ungefär). Jag har hittat knapparna i dressyren, grunderna sitter och nu trappar vi upp i vår egna takt. Jag har börjat komma igång med hoppningen också - jäklar vad kul det är! Det är sånt tryck i den ponnyn, sån vilja och sån kapacitet - jag tror på Rocky, det gör jag verkligen. Han har kapacitet till det högsta klasserna och han älskar det! Bara på de få gångerna jag hoppat honom sedan bloggpausen har vi verkligen hittat varandra och blivit ett team, liksom. Vissa språng är helt obeskrivliga och ibland hoppar han mig bokstavligen ur sadeln, haha! 
 
Jag är verkligen sjukt taggad inför typ allt just nu. Start kör vi igång träningarna också, har mycket planerat och vi ska ha sjukt kul tillsammans. Bloggen känns också riktigt bra just nu, jag har fått tillbaka den där blogglusten igen. Nu kör vi!



0 Kommentarer till "Vi kör igång igen!"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0