Glada hästar

Hej på er! Fick inte tid att uppdatera, men jag hoppas ni alla har haft en bra jul - det har jag i alla fall.
Vi åt god mat, kollade på Kalle Anka, öppnade julklappar och hade det riktigt mysigt. Jag fick en massa saker till Rocky, bland annat ett flugtäcke, stigläder, stigbylar och gummiplattor till stigbyglarna. Imorgon ska jag byta stigläder på mina sadlar (så de svarta är på dressyrsadeln och de mörkbruna som jag fick igår är på allroundsadeln) så jag kan rida i båda.
 
Igår släppte vi ut hästarna vid tio och jag fixade klart allt, sedan vid två tog Agneta och Inge in dem igen. Idag släppte vi ut dem vid tio igen och jag har nästan precis kommit in från att ha fixat allt. Hästarna är överlyckiga och springer runt som galningar i hagarna, haha. Det är mjukt i marken och snön har smält bort - alltså finns det en massa gräs och det är mjukt och fint att springa på. De har inte kunnat göra så mycket i hagarna de senaste dagarna då det har varit hårt så nu är dem överlyckliga. Det märks på Rocky att han har en massa energi och imorgon ska jag rida. Han har vilat några dagar nu eftersom det har varit så hårt, idag får han göra av med lite energi i hagen och sedan rider jag lite lättare imorgon. 
 
Har påbörjat några roliga inlägg, så håll koll!



2 Kommentarer till "Glada hästar"
Mummy skriver:

God fortsättning på dig och tack för en underbar julafton o jättefina julklappar :-) Så fin Rocky ska bli - och du med - när julklapparna kommer till användning. Fin bild på lille Nitendo och vår "gamla" bil... Kram

Datum: 2012-12-25 Tid: 11:34:56
Nanna Andersson skriver:

Vilken fin bild, är ponnyn din egna? :)

Svar: Ponnyn är min, men fölet på bilden är inte mitt :)
Andrietta Svärdh

Datum: 2012-12-30 Tid: 14:34:07
Bloggadress: http://successen.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0