Torsdag, 13/12

Sitter i skolan just nu, är klar med var vi skulle göra på datorkunskapen - alltså fick vi göra vad jag ville. Har suttit och kollat runt på lite bloggar och bloggar själv just nu, haha. Skoldagen idag har varit helt okej - först hade vi lucia på morgonen till typ nio. Sen hade vi fika med pepparkakor och lussebullar, sen hade vi håltimme (skulle egentligen haft lektion då) och sen idrott. Dock var idrottshallen upptagen så vi fick vara i en av de små aulorna. Vi dansade och det var väl helt okej, typ? haha.

Sen hade vi lunch och sen typ en timmes rast. Sista lektionen är datorkunskap, vilket jag har nu! När jag kommer hem ska jag äta lite (så jag får lite mer energi) och sedan ge mig ut i stalle och fixa. Rocky ska ridas idag eftersom han vilar både lördag och fredag. Ska rida på fältet idag också - barbacka med det tredelade, precis som igår. Vet inte riktigt vad jag ska göra ännu, men jag ska finslipa galoppfattningarna (alltid bra att repetera) lite. Byta galopp väntar jag med tills jag har sadel, lättare att ge tydliga hjälper och vara mjuk och stilla. Det är också lättare att sitta kvar om det kommer något litet bocksprång eller en kick.
 
Bloggar nog mer ikväll. Ha en bra torsdag!



1 Kommentarer till "Torsdag, 13/12"
Marie skriver:

fin blogg du har!

Datum: 2012-12-14 Tid: 17:44:26
Bloggadress: http://www.mnightlighta.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0