Mysig kvällstur

Denna dagen har gått fort - först skola till tjugo i två, kom hem vid tre eftersom bussen tar sin lilla tid på måndagar. Sedan fikade jag och vid fyra gick jag ut i stallet och tog in Rocky. Fixade honom, tog på benskydd och tränsade. Det var kolsvart ute så jag skulle bara skritta ut en liten runda vid de andra husen. Jag kom upp med hjälp av ett räcke (?) och Rocky var jätteduktig! Jag hade dressyrspöt för att få hans uppmärksamhet, och som förstärkning ifall han inte skulle ta mina skänklar. Det behövdes dock inte - för han var hur pigg & glad som helst! Pinnade på med spetsade öron, trots att det mesta var läskigt när det var mörkt.. haha.



0 Kommentarer till "Mysig kvällstur"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0