Söndag

Söndag... dagen innan måndag... usch.

Jag gick och la mig ganska tidigt igår, så när jag vaknade idag var jag ganska pigg. Jag gick ut i stallet lite över sju, släppte ut hästarna & fixade i stallet. När jag kom in gjorde jag pannkakor, så jag och mamma fick lyxfrukost, haha.
I eftermiddag ska vi ut och prova ett par sadlar mamma tog med hem igår. Ska titta på hur de ligger på Rocky, och jag ska rida lite i dem för att känna på dem, och för att se hur de ligger efter ett ridpass. Sadeln han har nu tycker både han och jag om, men det är en dressyrsadel, tyvärr. En allround sadel är ju vad vi letar efter, men antagligen behåller vi dressyrsadeln också.



0 Kommentarer till "Söndag"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0