Dumma app

Tydligen har något gått snett med blogg.se's app igen, har uppdaterat hela dagen men de inläggen har varken publicerats eller sparats i utkast. I alla fall har jag varit i Helsingborg sedan i förmiddags, vi åkte när jag fixat stallet. Först var vi i stan på något möte (vet inte riktigt vad det var, haha) och sedan åt vi bakad potatis på Råå. Mysigt, mysigt! Sedan körde vi till ridskolan och jag hälsade på Connie, hon var på myshumör som vanligt - fina prinsessan. Vi hade tänkt åka till Väla och byta en tröja, men klockan blev ganska mycket så det fick vänta.
 
Vi kom hem vid halv fem så jag gick ut i stallet och hästarna fick komma in. Det är inte Revenge idag heller så jag får väl försöka hitta någon film att titta på ikväll... Imorgon ska jag till Hanna och sova där. Ska fota henne och Toppen på lördag och sedan åker vi hem till mig. Får se om det fotas julbilder då eller på söndag. Bilder får ni i alla fall hålla utkik efter!
Bild från Instagram, suddig men sååå sann.



3 Kommentarer till "Dumma app"
Hanna skriver:

Hoppas på fina bilder och att vädret är på vår sida ! :)

Datum: 2012-12-27 Tid: 18:01:08
Alma skriver:

Bara ett halvår kvar till sommaren typ :)

Datum: 2012-12-27 Tid: 18:36:06
Bloggadress: http://sundqvistalma.blogg.se
Maja skriver:

Sv: Tack! :)

Datum: 2012-12-27 Tid: 19:19:25
Bloggadress: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0