Rockys önskelista

Det här önskar Rocky sig i julklapp. Han har ganska dyr smak och är kräsen med vad han vill ha. Haha.
 
 
De här schabraken tycker båda jag och Rocky är dösnygga. Jag har matchande benskydd till det röda och det blåa men bruna benskydd ska köpas in i vilket fall som helst då jag har en del beiga schabrak. Snyggare med bruna benskydd till brunt läder också. Det rosa vill han också hemskt gärna ha till sin blivande flickvän Connie tillsammans med ett par babyrosa lindor. Finns på Charlies.

 
Rocky vill hemskt gärna ha en mörkbrun förbygel + martingal med fårskinnspaddar. Självklart måste man ju då ha matchande pullarträns! Finns på Hööks.
 
Sedan vill han hemskt gärna ha snygga pannband! Jag har inte något snyggt till något av mina träns, han vill ha ett med guldiga stenar och ett med silvriga. Båda i brunt läder, men gärna ett i svart läder med silvriga stenar till mitt dressyrträns. De här finns också på Hööks.
 
 
Det här är bara något av det han önskar sig, men det här står högst upp. 



3 Kommentarer till "Rockys önskelista"
lisa skriver:

Jag har en tendens till att provrida för lite hästar.. haha. Jag vet inte om det är bra eller dåligt heller.

Ja, tillslut hittar jag väl en häst som jag vill ha. Men man blir så orolig över att ta fel beslut hela tiden! ><

Datum: 2012-12-19 Tid: 13:41:58
Bloggadress: http://lisacandemyr.blogg.se
lisa skriver:

"trots gul svans.." HAHA.. Vadå? Det är nya modet ju. Du hänger med dåligt i svängarna, tycker jag allt!

Datum: 2012-12-19 Tid: 13:43:05
Bloggadress: http://lisacandemyr.blogg.se
Theresé Hägglund skriver:

Sv; Tack!! Nej, det är en kompis från Göteborg som gjort den! :)

Datum: 2012-12-19 Tid: 15:31:59
Bloggadress: http://tessiss.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0