Hundvakter

Idag kom Baffy, hunden som vi ska passa till måndag kväll.
Det är vår grannes hund, som vi känt ganska länge - och Clemmie har växt upp med henne, så dem känner och gillar varandra. Clemmie blev lite övertaggad när hon kom, men hon har lugnat sig nu...
Baffy kom vid tre idag, och då var Sara (min kompis) här och vi kollade film. Sen på kvällen, kom mormor och min morbror och vi åt god mat - trevligt, trevligt...
Nu på kvällen, vid halv sju, cyklade jag och Sara ner till Råå och mötte pappa. Vi käkade glass och cyklade en bit mot Rydebäck. Bortsett från alla mygg & flugor, så var det trevligt...
 
Imorgon ska jag och Sara gå en runda med hundarna på förmiddagen, och sedan följer jag med henne till hennes häst.
 
Lite bilder på hundarna:
(Den röd/vita är Clemmie, vår hund - och den svart/vita är Baffy)
(väldigt dålig kvalité på bilderna, men det är med mobilkamera)



1 Kommentarer till "Hundvakter"
Mummy skriver:

Mysigt med två hundar (igen) - fast kanske mysigare i sängen när de inte fäller ;-)

Datum: 2012-07-08 Tid: 12:01:40
Bloggadress: http://www.bloggis.se/clemmie

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0