Tisdag, 16/4

Idag har jag inte gått i skolan faktiskt. Vi skulle ta blodprov på en sak  och blev klara senare än vi trodde. Jag skulle inte hinna gå mer än en lektion så jag fick följa med mamma till Helsingborg istället. Först svängde vi inom Hööks för att handla lite grejer och sedan åkte vi till mormor och Ingvar. Pajen jag bakat var väldigt uppskattad där också, haha! Sedan åkte vi hem och vi kom hem typ nu. Jag och mamma hann mocka innan vi åkte så jag kan ta det lite lugnt nu. Jag ska läsa på lite mer om longering så jag är helt stensäker på hur jag ska göra.
 
Det vi tog blodprov på är typ att jag för några år sedan låg inne på sjukhus och blev behandlad för att jag hade för lite blodplättar. Alltså hade jag kunnat förblöda (i pricip) av ganska mycket eftersom blodet inte stelnar. Jag får inte rida idag så det känns lite surt, så istället tänkte jag longera honom så han får röra på sig ändå. Jag ska såklart till skolan imorgon och vi får även svaren på blodproven då, jag hoppas verkligen att det inte är något.
 
Vi köpte en padd, en ny dressyrgjord i läder och även lite pälsglans.



1 Kommentarer till "Tisdag, 16/4"
Anonym skriver:

Hejsan, skulle du kunna ge lite tips på bra bloggar?? Kanske skriva varför dom är bra och så? Hade varit super kul! Kram :D

Svar: Självklart! :)
Andrietta Svärdh

Datum: 2013-04-17 Tid: 22:37:58

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0