Måndag, 18/2

Idag red jag ut en sväng i skogen, en lite kortare runda men mycket trav. Rocky var som väntat överpigg, haha - han skyggade och hoppade 3 meter upp i luften för allting och tyckte att vi skulle galoppera hela tiden... Han blev lite väl stark emellanåt men annars gick det bra! Det var mysigt att rida igen och det tyckte nog Rocky också. Imorgon ska jag nog också rida ut en liten sväng och på onsdag rider jag genom honom i paddocken om jag orkar. Resten av veckan vet jag inte riktigt hur det blir eftersom jag ska till Julia och ha girlsnight, först hos henne och sedan hos mig. På söndag ska jag till ridskolan och fota bland annat Hanna och hennes ponny på tävlingarna samt alla ridskoleryttarna som tävlar.
 
Annars har jag inte gjort så mycket idag, det har varit uselt väder så förutom att fixa Rockys box och ge mat till hästarna (mamma och Agneta fixade resten, tack så mycket!) så har jag bara myst inne. Jag har inte haft feber men är fortfarande riktigt förkyld, hoppas verkligen att det blir bättre snart... Jag var även lite duktig i förmiddags och gjorde lunch till mig själv när mamma var i stallet, haha. Pasta med skinka, riven ost, gurka och ketchup. Det var faktiskt godare än det låter, haha!

Rocky var för övrigt på riktigt fotohumör idag eftersom han var så glad - han stod hela tiden med öronen framåt och såg jätteglad ut, haha. Dock gör lampan att hans öron ser jättekonstiga ut...



5 Kommentarer till "Måndag, 18/2"
Mummy skriver:

Sötkillen <3

Datum: 2013-02-18 Tid: 20:15:07
lisa skriver:

Awww, tack så hemskt mycket! ♥
Jag suger åt mig alla ord som en svamp! :D

Datum: 2013-02-18 Tid: 23:42:33
Bloggadress: http://lisacandemyr.blogg.se
Jenny skriver:

Nej vad söt! :)

Datum: 2013-02-19 Tid: 12:05:36
Bloggadress: http://www.narkeryttarna.blogg.se
JONNA - ponnyvalack skriver:

Vad mysigt :) Hoppas du kryar på dig!

Datum: 2013-02-19 Tid: 17:11:01
Bloggadress: http://ponnyvalack.blogg.se
Sofia skriver:

Väldigt fin :-D

Datum: 2013-03-18 Tid: 15:02:59
Bloggadress: http://acordingtosofia.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0