Tisdag, 12/2

Hej på er!
 
Hoppas ni haft en bra dag, själv har jag haft en riktigt tröttdag, haha. Orkade typ inte ens klä upp mig till skolan, tog bara typ tights, ett linne och en hoodie som jag köpte i London. Ångrade dock det i skolan, kände mig lite... jag vet inte riktigt, haha, men något var det. 
 
Jag trött hela förmiddagen men provet gick bra! Det var en mindre buss som hämtade oss idag så jag blev körd ända hem, skönt! När jag kom hem fikade jag och sedan gick jag ut i stallet. Jag fixade stallet och sedan tog vi in hästarna. Rocky ställde jag upp i stallgången och fixade honom. Sedan red jag i paddocken, idag med dressyrsadeln för att verkligen komma ner i sadeln. Han var som vanligt jättefin! Först var han lite för pigg så det fick han galoppera av sig och sedan gick det jättebra! Han var arbetsvillig och vi hade en himla fin känsla genom hela ridpasset. Red inte så krävande utan red genom honom till imorgon, då ska jag rida ett riktigt dressyrpass. Idag fokuserade jag på att kunna kontrollera formen lite. Jag växlade mellan en lite högre "dressyrform", lite lägre form och ganska låg form. Han var jätteduktig i alla gångarter!
 
När jag ridit släppte jag in Rocky i boxen och gick hem. Nu sitter jag och bloggar samt läser bloggar. Vi ska strax äta och sedan ska jag faktiskt unna mig en helt pluggfri kväll och bara ta det lugnt! Tror jag ska kolla på några avsnitt PLL och göra en smoothie, lite sådär mys en tråkig, kall & snöig tisdag. Ha det bra!
 



1 Kommentarer till "Tisdag, 12/2"
Ebba skriver:

Superfin blogg :)

Datum: 2013-02-13 Tid: 10:03:38
Bloggadress: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0