Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering idag, jag har inte haft tid att blogga helt enkelt. Hoppas ni haft en bra dag!
 
Just nu sitter jag och kollar bloggar och bloggar själv. Jag har precis ätit, vi tog in hästarna lite efter fyra så jag har hela kvällen ledig! Mamma kollar på konståkning så jag försöker hitta någon bra film att titta på, det fanns inget bra på TV och jag har sett nästan alla filmer som går. Jag tittade inte på film igår, haha. Vet inte varför men jag var helt enkelt inte riktigt sugen på det. 
Idag har jag inte gjort något speciellt, faktiskt. Jag red Rocky i paddocken, samma övning som innan. Jag brydde mig inte om formen från början (som vanligt) men han sökte sig neråt ändå. Han gav ett jämnt och fint stöd i alla gångarter under hela passet så jag är jättenöjd!
 
Jag bloggar mer ikväll!
Bild från idag, goa Lilleman!



2 Kommentarer till "Dålig uppdatering"
Olivia Gustavsson skriver:

sv. ja det undrar jag med..

Datum: 2013-01-26 Tid: 19:24:03
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Emelie skriver:

Sv: tack!!:) super fin header och bilder!! :D

Datum: 2013-01-26 Tid: 21:50:46
Bloggadress: http://emeliepalmen.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0