Att blogga

Jag tycker verkligen att det är roligt att blogga. Jag satsar inte på att få en stor, känd blogg, utan en liten - personlig blogg. Jag bloggar så ofta jag kan, men har för tillfället inte någon egen dator att blogga fråm, men mamma är snäll och låter mig låna hennes. Det blir oftast en gång om dagen - ibland två. Det blir ju betydligt mer intressant bloggning när terminen börjar igen.
Jag vet själv vad jag tycker om att läsa, och vad jag gillar för typ av inlägg - så jag försöker driva en blogg som jag själv velat läsa. Med både text och bilder, längre inlägg och kortare inlägg. Bilder också, såklart.
Sen vill jag ju göra bloggen bättre och bättre - så kommentarer om inlägg ni vill att jag ska skriva uppskattas!
 
Jag följer en del bloggar, vet egentligen inte riktigt varför - men jag gillar dem. Vissa bloggar klickar jag in på emellanåt, men fastnar inte riktigt. Jag vet inte vad det är som skiljer en bra blogg och en dålig blogg, men jag hoppas att ni gillar min lilla blogg. Något av det värsta jag vet om jag läser/följer en blogg är dålig uppdatering. Jag vet ju själv att tiden bara inte räcker till ibland, men jag försöker verkligen uppdatera ofta.
Sen avgör designen lite också - bloggen ska se trevlig ut, liksom. Jag ska fixa en design till hösten, promise!
Här är några bloggar jag följer:
ztreliin.blogg.se
baraacarro.blogg.se
johannagrant.se
carlssonpataket.se
happyhugo.devote.se

 Kika gärna in på dem!



0 Kommentarer till "Att blogga"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0