Igång igen

Nu har skolan kört igång igen. Eftersom vi flyttar till Ängelholm/Munka Ljungby får jag gå i skolan där. Det var såklart extra nervigt då jag aldrig bytt skola utan att känna någon. Men det fungerade - jag överlevde, ju...
 
Jag har inte skrivit om det här på bloggen - men den 1 oktober flyttar vi till en liten gård. Där finns stall, paddock, fina ridvägar och stooora hagar - så jag kan ha häst där!
Jag ser verkligen fram emot det, det är ett jättefint hus och riktigt mysigt på hela gården. Love it!
 
Imorgon är det skola tio över åtta till tre - mjukstart var det ja'
Sedan på onsdag åker vi till Göteborg och hämtar Maya, och då är jag ledig.
Torsdag och fredag fokuserar jag på skolan, och sedan på lördag är det ridining på finaste lilla Connie. Ska dit ganska tidigt och fixa och mysa med henne. Sedan på söndag ska jag och mamma ner till Malmö och ... det får inte ni på bloggen veta än! Skriver mer om det när jag vet mer om det...
 
Bild på huset.



3 Kommentarer till "Igång igen"
Hanna den bästa ! ;) skriver:

jaaag vet vad du ska göra på söndag ! ;) <3

Datum: 2012-08-20 Tid: 19:12:33
Mummy skriver:

Allt är ju ovant nu och det tar sin tid innan man lärt känna sina kompisar och stämt av vilka kemin stämmer bäst med... Ja, vi har en spännande tid framför oss - och ROLIG :-)

Datum: 2012-08-21 Tid: 11:56:44
Moa skriver:

åh, vad kul! Jag vill också ha egen häst!!! :DD

Datum: 2012-08-26 Tid: 11:22:19
Bloggadress: http://moadenlillagoa.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0