Packas och fixas

Imorgon åker vi - så idag ska det packas!
Jag vaknade tidigt idag också (suck). Vet inte varför jag inte sover länge nu längre, jag gick och la mig ganska sent. Jag har tagit det ganska lugnt idag, packat och fixat inför resan. Jag har varit ute och sprungit, och varit ute med Clmmie. Det är riktigt fint väder idag, så jag ska ut och försöka bli brun sen, haha - vi får väl se hur det går.
Ikväll ska jag och mamma ha fredagsmys - vi får mysa för två fredagar idag eftersom jag inte är hemma nästa fredag.
 



2 Kommentarer till "Packas och fixas"
Mummy skriver:

Mina underbara tjejer <3 Hoppas du får en fin Norgevistelse - ska försöka att inte sakna dig för mycket...

Datum: 2012-08-04 Tid: 07:48:00
Bloggadress: http://www.bloggis.se/clemmie
Mummy skriver:

Konstigt - skrev ju precis en kommentar som tydligen försvann...
Skrev i alla fall att bilden på mina underbara tjejer är jättefin. Hoppas också att du får en härlig Norgeresa och jag lovar att jag inte ska sakna dig för mycket...

Datum: 2012-08-04 Tid: 07:50:13
Bloggadress: http://www.bloggis.se/clemmie

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0