Påväg till Norge

Nu skriver jag ett tidsinställt, som kommer ut på bloggen när jag är påväg till Norge.
Bloggen kommer att vara igång när jag är iväg, har lyckats hålla igång bloggandet och uppdaterat ganska bra för att vara mig - och det får jag inte förstöra nu - så håll utkik efter tidsinställda!
 
Tänkte skriva ett "This or That" inlägg, som jag ser att många gör.
Jag kommer också motivera mina svar.
 
D-ponny/Storhäst
Jag vill rida ponny så länge det bara går, och jag har faktiskt inte planer på att bli elitryttare. Men om jag av någon anledning får ett riktigt tävlingsintresse, skulle jag ändå inte kunna tävla de högre klasserna utan en egen häst/ponny eller en foderhäst/ponny. Men om jag skulle få möjligheten att köpa egen häst, och få ett riktigt tävlingsintresse skulle jag nog köpa en storhäst, då jag bara kan tävla ponny tills jag fyller 18.
 
Dressyr/Hoppning
Jag skulle nog vilja säga dressyr. Jag tycker att det är jätteroligt att få kontakt med hästen, och att kunna samarbeta på ett bra och naturligt sätt med hästen. Jag tycker dock att hoppning är jätteroligt, och skulle jag börja tävla på riktigt skulle jag helt klart tävla hoppning, då det är mer "action" i det. Men just nu föredrar jag nog dressyr.
 
Höjdhoppning/Banhoppning
Även om jag tycker att det är jätteroligt att hoppa högt, föredrar jag banhoppning. Man kan dock höja då också, men jag tycker att hela grejen med att ride en bana är roligare. Man blir samspelt med hästen och har ansvaret att göra rätt - man kan inte bara sitta och åka.
 
Devote/Blogg.se
Även om blogg.sebråkar ibland, och man dampar lite då och då (speciellt på appen), så är det helt klart att jag föredrar att blogga på blogg.se. Devote var väldigt... begränsat och hade en väldigt tråkig layout. Det gick inte att ändra på så mycket, och göra bloggen till sin egen på samma sätt. Jag har inte gjort min blogg så väldigt personlig och "min" än, men jag ville vänta med att fixa en riktig design, tills jag verkligen bestämt mig. Jag hade ju bloggen på devote ett ganska bra tag, så det var en stor förändring.
 
Top Model/Project Runway
Helt klart Top Model, och så har det alltid varit. Jag tyckte mer om Project Runway innan, men har börjat gilla det mindre nu. Har liksom tröttnat på konceptet.
 
Twilight/Harry Potter
Svår, jag gillar verkligen dem filmerna - allihopa. Men om jag var tvungen att välja skulle det bli Twilight. Det är nog för att varje film är så speciell mot de andra, ingen är den andra lik. Den sista filmen har ju inte kommit ut än, men jag vet hur det slutar då jag läst alla böckerna - och jag hoppas verkligen att dem lyckas med filmen.
 
 
Lite annorlunda inlägg, men det är väl bara roligt med lite variation?
Någon speciellt som ni skulle vilja ha med på bloggen - frågestund, gästbloggning, åsiktsinlägg osv. - så kommentera, jag vill ju att bloggen ska förbättras, och vill skriva om sådant ni faktiskt vill läsa om!



3 Kommentarer till "Påväg till Norge"
My skriver:

Så fina ni är

Datum: 2012-08-04 Tid: 16:40:06
My skriver:

Så fina ni är

Datum: 2012-08-04 Tid: 16:40:21
Mummy skriver:

Det är så bra det du skriver, så fortsätt att skriva som du gör om dina egna tankar... Saknar dig jättemycket nu när du är i Norge <3

Datum: 2012-08-05 Tid: 07:10:13
Bloggadress: http://www.bloggis.se/clemmie

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0