Saker ni kanske inte visste om mig...

- Jag äääälskar rosa, rosa på allting, haha. Schabrak, pannband - allt! Det är tur att Connie passar i det...
 
- Jag är inte laktosintolerant (har varit) eller så, men jag avskyr mjölk! Vet egentligen inte varför, men jag tycker att det är så himla ... usch.
 
- Jag använder nästan aldrig smink, bara om det är fest eller något sådant.
 
- Den första hästen jag redpå Helsingborgs Ridskola var Fox...
 
- Jag har inte sett (hela) någon av Sagan om Ringen - filmerna. Bara bitar av dem...
 
- Innan älskade jag skräckfilmer, men nu tycker jag bara att dem är jobbiga och töntiga. (det är klart att det finns vissa som är bra)
 
- Jag har nog alltid velat ha en liten myshund, chihuahua eller något.
 
Bevis på att jag älskar rosa...
Bilder från ridlägret, jag och Connie hade en rosa outfit - rosa schabrak, rosa rosett i pannan, rosa spö, och jag hade en rosa tröja..!



1 Kommentarer till "Saker ni kanske inte visste om mig..."
Mummy skriver:

JAG visste ha, ha! Denna gillar också rosa - när du kommer hem från Norge får du se lite mer sött i rosa ;-)

Datum: 2012-08-09 Tid: 09:57:16
Bloggadress: http://www.bloggis.se/clemmie

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0