Hissar!

  • Jag måste verkligen hissa min reflexjacka från CRW. Fick den för någon vecka sedan och jag fullkomligt älskar den! Den både skön och håller mig varm, det är också bra att jag kan ha västen under jackan utan problem - det märks inte ens. Jag syns jättebra ute vilket är jättebra, eftersom det blir riktigt mörkt riktigt fort nu. Jag har den alltid när jag rider hemma (på ridsklan har vi ju ridhus) och jag älskar den!
 
  • Mitt nya reflextäcke från Jacson förtjänar också en hiss - det är grymt! Det är mjukt fodrat som gör att Rocky inte blir varken våt eller kall när jag rider. Det är lätt att ta på och av och det sitter bra på honom. När det blåser fladdrar det lite grand, men Rocky bryr sig inte. Det ligger dock alltid still och lämnar därför inte skav. Innan, när jag inte hade det, syntes jag men inte Rocky - men nu syns vi båda två jättebra. 
 
  • Det känns ganska självklart att ha med, men jag bara måste hissa att det snart är jullov! Nästan tre veckors ledighet säger nog ingen nej till. Jag behöver verkligen ha lov nu, det är mycket med skolan och hästarna, såklart. Det är himla skönt att vara hemma på dagarna, för då kan jag rida när det är ljust utan att behöva stressa. Det är alltid mörkt när jag kommer hem och rider nu, det fungerar ju eftersom vi har lampor både vid fältet och i paddocken - men jag kan inte rida ut i skogen. 



2 Kommentarer till "Hissar!"
Mummy skriver:

Jätterolig läsning :-)!!! Såå glad jag blir att du uppskattar det du får - inte alla som gör det... Ser oxå fram emot jullovet då du ska städa ditt rum, haha. Ska bli skönt att ha dig hemma och ridandes när det är ljust. Kanske man får smaka dina goda pannkakor oxå ;-)?

Datum: 2012-12-12 Tid: 10:58:05
My skriver:

Älskar dina inlägg, var får du din inspiration ifrån?
http://www.nattstad.se/mykrave

Datum: 2012-12-12 Tid: 18:45:07
Bloggadress: http://www.nattstad.se/mykrave

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0