Måndag, 3/12

Ja, nu var det måndag igen - om exakt 3 veckor är det julafton! 
Det har snöat nästan hela dagen idag. Skoldagen gick fort även om jag inte känt mig helt 100 idag. Vaknade vid fyra imorse och mådde dåligt, somnade sedan om och när jag gick upp mådde jag bättre. Hade halsont och huvudvärk, men gick till skolan ändå eftersom jag inte hade feber. Under dagen blev det dock värre igen och när jag slutade mådde jag inte alls bra. Satte på mig hörlurarna på bussen och somnade... haha. Sov nästan hela vägen hem till mig och när jag vaknade mådde jag bättre igen.
Jag fikade lite grand och sedan gick jag ut i stallet. Jag orkade ärligt talat inte rida idag, och underlaget var inte det bästa i paddocken ändå. Det var för mörkt för att rida ut så jag fixade stallet direkt. Blev dock klar ganska tidigt så jag hämtade Rocky och busade lite i paddocken med honom. Han var jätteduktig och tyckte det var jätteroligt!
 
Just nu har jag lite huvudvärk och halsont, förhoppningsvis blir det bättre. Ha en bra måndag, alla bloggläsare!
Åh, vad fin han är. Smälter lite varje gång jag ser honom...



0 Kommentarer till "Måndag, 3/12"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0