Rubrik, typ

Det där med att uppdatera från mobilen gick ju inte så bra, haha. Har haft fullt upp hela dagen och kommer antagligen vara likadant imorgon. Jag hann påbörja ett lite roligt inlägg men kom inte så långt. Lär väl vara klar med det typ nästa år... Haha.

Red i alla fall Connie idag. Vi hade gymkana och Connie fick vara fin i mitt röda schabrak och mina röda benskydd. Jättefin var hon, synd att jag inte fotade henne. Hon var jätteglad och aningen övertaggad men när det var vår tur var hon jätteduktig. När vi väntade... var hon lite galen - hoppade över startlinjen (innan vi skulle börja) som var en bom, reste sig, skrapade frenetiskt med båda framhovarna och hittade på en massa saker. Söt ponny och glad ryttare genom hela passet! Om det var slutet på vår resa blev det i alla fall ett fint avslut - men jag hoppas som sagt på att få ha henne i sommar. Finaste Connie!




0 Kommentarer till "Rubrik, typ"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0