Söndag 23/12

Helt sjukt - imorgon är det julafton!
 
Idag har jag varit på Väla, jag och Ingvar hämtade Sara vid tolv och sedan åkte vi till Hööks. Vi öppnade julklapparna och vi hade köpt typ samma saker till varandra, haha. På Hööks köpte jag en grimma till Rocky och hästgodis eftersom mitt är slut. Av Sara fick jag en grimma och två burkar gummiband (hon fick samma av mig fast en annan grimma, haha) så lite julklappar får Lilleman i alla fall. Jag och mamma har även beställt en jättefin namnskylt till honom, men det kommer inte förrän efter jul.
 
När vi hade varit på Hööks åt vi sedan åkte vi till Väla. Det var inte så mycket folk som vi trodde att det skulle vara - så det var skönt. På Väla köpte jag en massa julklappar och även en tröja till mig själv från Gina Tricot. Jättefin! När vi hade handlat alla julklappar åt vi Ben & Jerrys (såklart) och sedan hämtade Ingvar oss. Han körde först hem Sara och sedan mig. Jag var nervös ända tills vi kom hem typ - det var snöstorm och egentligen borde vi inte åkt. Men hem kom jag i alla fall och Ingvar kom också hem igen!
 
Nu sitter jag och myser framför datorn och äter lite. Agneta var snäll och både mockade och tog in hästarna idag så jag behövde inte tänka på det. Imorgon är det Julafton, ska bli sjukt mysigt!
Ha det bra alla bloggläsare och god jul!



0 Kommentarer till "Söndag 23/12"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0