Veckoplanering, v.50

Vädret är lite lurigt så planeringen är inte helt spikad då jag får vara lite flexibel. Kommer försöka rida ut så mycket det bara går och nästa vecka är jag ledig - då blir det lättare för mig att planera och jag behöver inte stressa lika mycket.
 
 
 
Måndag - Slutar lite tidigare och kommer hem lite innan tre. Fika, ut i stallet och fixa och rida Rocky en liten stund på fältet. Bara känna på honom och låta honom få röra på sig lite.

Tisdag - Kommer hem vid fyra, fixar i stallet och tar in hästarna. Resten av kvällen går till att plugga inför provet.

Onsdag - Kommer hem vid fyra, fixar stallet och tar in hästarna. Inget planerat, lite tid att blogga kanske?

Torsdag - Julavslutning, börjar tio över tio. Släpper ut hästarna, fixar i stallet och rider Rocky innan skolan. Kommer antagligen inte hem förrän vid sex och tar då in hästarna direkt.

Fredag - Första dagen på lovet! Hästarna kommer ut på morgonen och jag fixar stallet. Rider ut en runda i skogen efter det.

Lördag - Avslutning på ridskolan, rider Rocky innan. 

Söndag - Väla med Sara, byta julklappar och handla julklappar. Sista minuten eller vad? ^^



3 Kommentarer till "Veckoplanering, v.50"
Maja skriver:

Sv: Tack så mycket ! :)

Datum: 2012-12-18 Tid: 10:42:43
Bloggadress: http://majawallstrom.blogg.se/
Mummy skriver:

Verkligen sista minuten men ni kommer att upptäcka att det är mååånga som är sent ute...;-) Härligt med jullov :-)

Datum: 2012-12-18 Tid: 12:02:02
Sara Carlsson skriver:

Sv: köpte den av en kompis för 250kr :)

Datum: 2012-12-18 Tid: 12:41:27
Bloggadress: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0