6 juli

Igår gick jag och la mig ganska tidigt i förhoppning om att vakna tidigt. Jag tycker att det är så mysigt att vakna tidigt (dock INTE med väckarklocka) och mysa i soffan... Men så blev det ju såklart inte - jag vaknade vid 10 idag.
När jag lägger mig sent vaknar jag nästan alltid vid nio, men såklart ska jag sova länge just idag.
   Well, well - jag sov gott i alla fall!
 
Idag ska jag till mormor, som bor ungefär fem minuter från oss. Jag ska bara ta det lugnt, kolla film (antagligen) och så tänkte jag ta med en bok så jag kan sitta och läsa. Läste Twilight böckerna innan, men dem har jag läst ut - så nu läser jag "Hannibal Lecter" -triologin. Inte så bra som Twilight-böckerna (än) men jag får väl ge dem en chans - jag gillar ju filmerna...
 
I helgen så kommer grannens hund Baffy (eller Buffy, vet inte hur det ska svavas) som vi ska passa tills måndag kväll. Nästa vecka så har jag inte något inplanerat, vad jag vet i alla fall.
  Nu ska jag nog sätta mig och skriva några tidsinställda och sedan läsa lite grand...
 
Fredagslyx som man får unna sig ibland...
 



0 Kommentarer till "6 juli"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0