Hoppsan...

Ojdå, jag har visst glömt bort att blogga! Jag, mamma och Clemmie åkte upp till Göteborg och träffade några kompisar som vi bodde hos, vi åkte i onsdags och kom hem idag.
Jag var på Liseberg - första gången i mitt liv, haha - och det var jättekul!
Vi var också i en djurbutik på en ö, där var sjuuukt bra priser på nästan allting, och jag hittade en brun lädergrimma som jag köpte till Connie. Den kommer bli så fin på henne!
 
På onsdag kommer Julia och sover över till torsdag, då åker vi till Bakken och på kvällen så är det Rix FM festival!  Jag ska också försöka hinna med att åka och hälsa på Linn och Jackson, och Isabel och Felix.
Näst-nästa lördag så åker jag, morom och Ingvar till Norge i lite mer än en vecka - så jag har fullt upp...
 
Bild på lädergrimman - är den inte snygg?



2 Kommentarer till "Hoppsan..."
MummyM skriver:

Grimman är jättefin - Connie kommer att bli så söt i den, om hon nu kan bli sötare...:-)

Datum: 2012-07-22 Tid: 23:44:37
Bloggadress: http://www.bloggis.se/clemmie
Julia skriver:

Jättefin grimma:) snälla svara på mina sms! /mvh Julia

Datum: 2012-07-23 Tid: 09:27:46

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0