Ny design

Som ni kanske ser håller det på att fixas ny design. Den är långt från klar, men ni ser grunden... typ.
 
Igår var jag, mamma, mormor, Ingvar och Clemmie i Ekebo och fikade på ett kafé, och såklart passade jag på att fota lite. Vi hade riktig tur med vädret, eftersom att det blev riktigt åskväder på kvällen. När vi körde hem körde vi inom sommarbetet och hälsade på hästarna. Connie kom fram och hälsade, men stod och halvsov när vi åkte igen. När vi kom hem cyklade jag ner till Råå och mötte pappa. Vi cyklade en sväng och åt sedan. Sedan cyklade jag hem igen, och det var ju tur eftersom att det började ösregna, åska och blixtra.
Idag har jag inte gjort mycket, mest tagit det lugnt. Jag får väl försöka lägga mig tidigare, för jag har lyckats sova till elva ett par dagar i rad nu - och imorgon ska jag till Julia.
 
Bjuder på några fina bilder från igår. Bredvid kaféet var där en hage där det gick hästar. Två storhästar, och en jättesöt liten b- eller c-ponny med ett blått öga - så himla fin var den! Dem var väl inte så väldigt sällskapliga och goa, som Connie, och dem var ganska tjuriga mot varandra. Men jag lyckades knäppa av några bilder som blev bra!
Och så lilla Clemmie...
(Alla bilder är tagna med mobilkamera)
 



1 Kommentarer till "Ny design"
Mummy skriver:

Fina bilder igen - den där ajfånen tar ju riktigt bra foton...

Datum: 2012-07-16 Tid: 09:59:58

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0