Ojdå...!

Usch, vilken dålig uppdatering det har varit på bloggen nu ett par dagar!
Jag ska bättra mig, och uppdatera så ofta jag kan.
Jag har varken hunnit eller orkat blogga, då jag haft så mycket att göra. Varit med kompisar, badat, ridit och haft en massa mysiga filmkvällar. Haft sommarlovsmys...!
 
Igår åkte jag och mamma till betet för att hälsa på hästarna (främst Connie, såklart). Jag hade inte varit där på nästan två veckor, så jag ville så gärna dit. Vi åkte redan vid tio för att sedan ha resten av dagen ledigt.
När jag såg Connie blev jag nästan tårögd - jag hade saknat henne mer än vad jag trodde! Tyvärr så är hon den som är lägst i rang i sin flock, hon är ju minst, skimmel och ett sto - så hon vågar inte alltid komma fram, och ibland när hon gör det jagar de andra bort henne. Men i alla fall så fick jag chansen ett par gånger att stå och mysa med henne (på vars en sida om ett staket, man får ju inte gå in), och hon var verkligen hur go och glad som helst mot mig! Vi stod och myste länge, och hon njöt också. Hon stod alldeles stilla med slutna ögon.
Tänk att den reserverade, lilla ponnyn med raggig päls och stripig man och svans har blivit en så go och glad - och snygg ponny!
 
Hon är verkligen världens bästa och finaste ponny, jag älskar dig Connie!
 
Lite bilder från betet:
Lilla Connie, världens goaste!
 

Fina Litografi

Roxette

Lobo & Sinus

Lutzen
Fina Costello

Tjocka Passion...

Ferdinand lär Clemmie hur man är en häst... ;)

Liberton
Litografi, Roxette & Passion
Liva och Spotlight

Avslutar med en av mina favoriter på Liva ... ;)
 



2 Kommentarer till "Ojdå...!"
Mummy skriver:

Wow, så fina bilderna blev! En del kommer nog att få smalmat när de kommer tillbaka till ridskolan...

Datum: 2012-07-05 Tid: 22:00:41
Bloggadress: http://www.bloggis.se/clemmie
Jullan skriver:

Fina bilder andrietta ! <3

Datum: 2012-07-13 Tid: 10:40:36

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0