Nya bilder

Hej!
Igår så var jag ju med Hanna, åkte dit vid tolv och efter att ha slappat lite framför tv:n så åkte vi till Hannas ponny Toppen. Vi tog in honom från hagen, fixade honom och sedan så gick vi in i ridhuset. Vädret var hyfsat, men dem skulle visa en häst i paddocken, så vi fick hålla oss inne. Hanna red honom först, och sedan så red jag honom lite grand.
Det kändes jättekonstigt! Jag har ju bara ridit Connie på nästan två månader, så det kändes väldigt annorlunda. Toppen är ju framför allt mindre och tar därför kortare steg. Men han var jättetrevlig att rida ändå. Lyhörd för hjälperna (för det mesta) och jättefina gångarter. Jag gillade att rida honom, lilla Toppen!
 
När vi kom hem igen så åt vi lite grand, sen kollade vi runt på lite bloggar och sen gick vi till en videobutik och hyrde film. Efter ett tag som kom vi fram till en film, Paranormal Activity 3. Jag har sett den innan och tyckte då att den var ganska bra. Sedan åt vi kvällsmat och efter det gick vi till en godisaffär och köpte lite godis.
 
Sen kollade vi på Top Model, och sedan satte vi på filmen. Jag tyckte inte att den var lika läskig, men nu hade jag ju redan sett den. När vi skulle lägga oss spelade vi lite kort och låg sedan och snackade - men till slut somnade vi... Jag sov ganska länge, till halv elva. Det har jag inte gjort på länge, men det var skönt! Vi var hemma själva på förmiddagen så vi fixade pannkakor. Dem blev som väntat ganska failade - men jättegoda ändå!
 
Bjuder på lite "nya" bilder sen lägret som Ella (happyhugo.devote.se) har fotat!
Hon slickar sig dock om munnen på denna bilden, så det ser ut som om jag sågar henne... :/



2 Kommentarer till "Nya bilder"
Mummy skriver:

Jättefina bilder! Särskilt den med de pussande ponnysarna :-)

Datum: 2012-06-27 Tid: 17:04:42
Bloggadress: http://www.bloggis.se/clemmie
Clara - TopElite skriver:

Jätte fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Andrietta Svärdh

Datum: 2012-06-28 Tid: 17:33:38
Bloggadress: http://topelite.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0