Väla

Idag var jag och Sara på Väla. Hon sov hos mig istället för att komma på morgonen, blev mindre stressigt så.
Vi åkte dit vid elva. Jag visste som sagt inte riktigt vad jag ville ha, men kollade runt lite efter hand. Såklart gick vi in på Gina Tricot först, för jag går aldrig ut därifrån utan att ha köpt något... Och idag var inte något undantag!
 
Jag kollade efter någon bikini också, hittade en vit som jag tyckte var fin. Den satt dock inte bra, så den ville jag inte ha. Den var också ganska dyr.
Sedan gick vi in på Stadium och kollade efter bikinis, men hittade ingen som vi tyckte var fin. Sen gick vi till H&M, för där går jag också alltid ut med nya kläder. (eller smink, skor osv.)
Jag hittade ett jättesnyggt linne som var i ett tunnt tyg - perfekt när det är varmt. Jag provade det och det passade jättebra!
Sedan så kollade vi runt i lite andra affärer, Lindex & KappAhl bland annat. Vi köpte inte något där, för det var för dyrt.
Vi skulle bli hämtade halv två, så vi åt vid ett. Därför så hann vi inte shoppa så jättemycket.
 
Jag är jättenöjd med vad jag köpte, även om det inte var så mycket - speciellt med linnet!
(ursäkta för dålig bildkvalité, mobilbild med dåligt ljus...)
 



1 Kommentarer till "Väla"
Ebba skriver:

fin blogg:)
vad tycker du om min: http://orksryttarna.blogg.se :)

Datum: 2012-06-30 Tid: 01:07:59
Bloggadress: http://orksryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0