3. När och varför jag började rida

 Det var någon läsare som ville att jag skulle skriva ett inlägg om min "ridhistoria", så det blir två flugor i en smäll!
 
Jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg exakt när jag började rida. Jag har alltid älskat hästar, och började rida tidigt. Red på en ridskola som hette Kvistofta, men den la ner några år efter. Där hette min favoritponny Zingo, och jag red nästan alltid honom. Det var också på Kvistofta jag var på mitt första ridläger, även det på Zingo.
När Kvistofta stängde började jag på Helsingborgs ridskola, och då kom mitt intresse verkligen igång. Sen vet jag inte riktigt, det har väl bara kommit utan att jag tänkt på det. 
 
Litet inlägg, men bättre än inget!



2 Kommentarer till "3. När och varför jag började rida"
Sara Carlsson skriver:

sv: hihi, tack tack! ^^

Datum: 2012-11-26 Tid: 21:53:35
Bloggadress: http://carlssonpataket.se
Mummy skriver:

Kan tillägga att intresset för hästar började på en ponnyridning i Dragör (Danmark) när du var 2,5 år. De hade fyra stycken o du fick rida på dem allihop. Sen var det knatteridning på Kvistofta o därefter "riktig" ridskola. Tror du gjorde ett uppehåll ca ett år, när du var fem...

Datum: 2012-11-26 Tid: 23:01:47

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0