Tisdag

Klockan är snart sju, jag har precis kommit in från stallet och kan äntligen sätta mig ner och andas ut. Idag har det verkligen varit full rulle hela dagen - först skola till tre, sedan in och byta gjorden till en storlek större, sedan slänga i mig lite fika och sedan ut i stallet. Tack så mycket för skjutsen, mamma!

Rocky vilade idag. Han hade mycket energi i hagen då han galopperade runt och bockade som en galning. Han går i den stora hagen med bara Fjällma eftersom Hoppan fortfarande fjantar sig, och vi vill vara hemma om dem går tillsammans. I alla fall gör han nästan vad som helst för att få igång henne, och han lyckas ganska bra, haha...
 
Imorgon väntar ännu en dag med en massa att göra, skola och sedan bussen hem (som tar typ en timme ^^) för att fixa stallet och sedan rida. Jag får klura ut om jag ska rida innan jag fixar i stallet eller efter. Det blir mörkt fort och jag vill helst inte rida i skogen när det är mörkt. Dock blir det mycket jobbigare att mocka efter att ha ridit. Aja, får se hur jag gör. Bloggen kommer dock få läggas åt sidan lite, då jag helt enkelt inte har tid. Dock kommer jag uppdatera så mycket jag kan ändå.



1 Kommentarer till "Tisdag"
Retard Riders- Martina skriver:

Fin blogg ju! Kika gärna in på vår växande hästblogg! :)

Datum: 2012-11-07 Tid: 10:12:36
Bloggadress: http://retardriders.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0