Tyvärr...

Jodå, jag och mamma åkte in till stan i eftermiddags. Åt lite innan bion började, och hade det allmänt mysigt. Filmen var väl dock inte något att skryta om (tyvärr). Ville så gärna tycka om den, men ... njae. Alltså, den var ju helt klart bra, men så långt från vad jag förväntade mig... Åh, skulle inte läst boken först!
 

Däremot måste jag verkligen hissa denna grymma låt! Den var med i en av trailerna före filmen, har hört den en gång innan - under en scen i Revenge. Tyckte den var riktigt bra då (det var ju dock inte så mycket man fick höra) men kunde inte höra texten och kunde därför inte hitta den. I alla fall spelades den, och när jag kom hem sökte jag istället på filmens titel och hittade låten! Lyssnar på den nu, gillar verkligen den. Speciell, fin på något sätt. Säkert en sån låt vissa hatar och vissa älskar, men jag gillar den.
Seven Devils - Florence & The Machine



0 Kommentarer till "Tyvärr..."

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0