Bilder på hästarna

Vaknade ungefär sju imorse, och det var riktigt ljust! Snön/haglet låg kvar och lyste upp. Det var riktigt kallt, men när solen kom blev det otroligt fint. Vi kunde tyvärr inte släppa dem tillsammans nu på morgonen, då det var riktigt halt och vi ville inte riskera att någon av hästarna skulle gå omkull eller sträcka sig. Jag ska rida vid tre idag, och om det blvit mindre halt släpper vi nog honom tillsammans med de andra.
 
Det var så himla fint när solen kom när jag var klar i stallet, så jag knäppte lite bilder på dem i hagen. Vissa bilder har bra kvalité, och vissa mindre bra, men jag är nöjd med de flesta!




1 Kommentarer till "Bilder på hästarna"
Mummy skriver:

Härliga bilder! Inte svårt att gå upp tidigt såna här dagar ;-) Snart doftar det nybakat bröd o äpplepaj - mums!

Datum: 2012-10-27 Tid: 11:33:28

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0