Att blogga

Jag har bloggat ordentligt sedan mars, detta året. Då startade jag "AndriettaJosefin" på devote.se. Jag började blogga efersom jag börjat läsa många bloggar, och var inspirerad att skriva om min vardag - och om Connie, såklart. Jag har haft en massa bloggar sedan innan, som jag skrivit 2-3 inlägg i och sedan glömt bort dem, glömt lösenord eller bara tröttnat, haha.
Men nu hade jag verkligen fått lust att blogga, och höll igång bloggen bra!
 
Men jag blev ganska trött på devote, det var problem ganska ofta. Det laggade, designen konstlade, att ladda upp bilder kunde ta en evighet osv, osv... Många jag kände bloggade (och bloggar) på blogg.se, så jag provade till slut skapa en blogg här istället. Jag gillade det, mycket bättre än devote. Även om designkoder och sådant var svårare tyckte jag mycket bättre om att blogga här!
 
I juni statades bloggen här på blogg.se, och den har gått bra ända sedan då. Jag har ett hyfsat antal läsare varje dag, som jag är nöjd med.
Jag uppdaterar så ofta jag kan, försöker skriva roliga och intressanta inlägg. Vissa dagar blir det bättre bloggning, och vissa dagar mindre. Jag vet ju själv vad jag gillar för bloggar, och det är riktigt tråkigt med dålig uppdatering, eller helt enkelt trista inlägg.
Jag hoppas att ni gillar bloggen, och skriv gärna vad ni vill läsa om, vad ni vill ha för inlägg och sådant!
 

Bloggar jag läser:
- ztreliin.blogg.se (Med två superfina hästar!)
- carolinebagfeldt.blogg.se (Vill ha hennes ponny, haha...)
- carlssonpataket.se (Hennes ponny hade inte heller varit fel...)
- johannagrant.se (Och inte hennes ponny Fiffi heller...)
 

De här bloggarna har jag läst ett tag, dem har intressanta och varierade inlägg.
Jag läser dem varje dag - kolla in dem, dem är riktigt bra!



0 Kommentarer till "Att blogga"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0