Fredag

Uppdateringen har inte varit något vidare, men har inte riktigt någon inspiration att blogga. Det kommer bli bättre bloggning när vi flyttat, och ponnyn flyttat hem till oss. 
 
Ikväll hade jag och mamma fredagsmys. Det fanns dock inget bra på TV, så det blev ovanligt kort idag...
Imorgon ska jag prova två hästar, sedan åka till gården för att fixa lite saker (vet inte riktigt själv) och sedan snabbt hem och sedan iväg igen för att fira farfars födelsedag.
Hur ska jag hinna?
 

På söndag är den stora flyttdagen, så den sista packningen ska också hinnas med.
Bloggen kommer läggas lite åt sidan de här dagarna, men jag bloggar så gott jag kan. Ska försöka hinna knäppa lite bilder på Nitendo (hingstfölet) imorgon.



0 Kommentarer till "Fredag"

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0