Packa, packa, packa

Idag var jag och Sara i stallet tidigt. Putsade lite innan teorin.
Jag red Vilgot, han var jätteduktig. Skriver mer om ridpasset ikväll eller imorgon, när jag fått bilderna.
 
Resten av dagen har spenderats åt att packa, packa och återigen att packa. Det är mycket att göra, vi flyttar om 9 dagar!
 
Hej så länge!
Provar nya sättet att lägga in bilder, via Instagram. Föl mig gärna - andriettajosefin.



1 Kommentarer till "Packa, packa, packa"
Ella skriver:

Hej,
Fin blogg :)
Har du egen häst?
Klicka gärna in på min blogg :)

Svar: Tack, din blogg var jättefin! :)Nej, jag har inte egen häst än, men vi letar för fullt. :)
Andrietta Svärdh

Datum: 2012-09-22 Tid: 19:53:32
Bloggadress: http://teametella.blogspot.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0