Plugg

Dagen idag har spenderats åt att plugga och packa. Vädret gör en inte piggare, men ut en runda med Clemmie har jag varit i alla fall.
 
Veckan har hittills varit lugn, imorgon och på fredag har jag inte något inplanerat. Bara packa...
I söndags provade vi en ponny och jag gillade honom verkligen. Tyvärr var omständigheterna lite sisådär, så tyvärr blev det inte den ponnyn heller. Det var väl inte meningen - så vi letar vidare.
På lördag är det ingen vanlig ridning, då det är tävlingar, så jag och mamma ska åka och provrida en eller två ponnyer. Roligt, roligt!
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om på bloggen. Vill ju skriva roliga och läsvärda inlägg, men kommer helt enkelt inte på något. Har ni några tips? Vill ni ha en frågestund?
Statistiken har varit ganska bra nu, faktiskt - men jag vill att ni ska kommentera om vad ni vill läsa om. Det gör det lättare (och roligare) för både er och mig!



1 Kommentarer till "Plugg"
Mummy skriver:

Det DU väljer att skriva om är det bästa - det är ju en blogg om dig och ditt liv...<3

Datum: 2012-09-27 Tid: 18:19:59

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0