Ännu mer snö

Idag vaknade jag för en gångs skull någon minut innan klockan ringde, så himla skönt var det! Blev faktiskt piggare av det, haha. I alla fall, dagen idag har väl inte varit så speciell. Det är jättemycket snö igen, det är helt vitt överallt. På väg hem från skolan kunde bussen typ inte köra längre för det var så isigt, så mamma fick komma och hämta mig. Haha, jag kom hem lite senare så Rocky fick vila. Jag fixade Fjällmas box och sedan tog jag och Agneta in alla hästarna. Vi ställde upp Rocky i det andra stallet och när jag fixade resten av stallet och hans box satte Agneta på broddarna igen. Jag såg inte men Agneta sa att han varit ovanligt duktig, fina Lillhästen kan ju!
 
Som sagt fick Rocky vila, det skulle blivit stressigt och sent annars. Jag rider imorgon istället, i paddocken med allround sadeln. Vi ska prova och se om det kan vara så att han inte trivs med den, och att det var därför han kändes konstig i söndags. Nu ska jag försöka ta tag i pluggandet men jag är trött och hjärnan känns som kola eller något. Imorgon har vi svenskaprov (om jag nu kommer till skolan...) och på fredag har vi matteprov. Nästa vecka har vi SO och engelskaprov så det är en himla massa som ska pluggas in. Dock får jag ta en sak i taget, annars blandar jag ihop allting och då blir det inget bra alls.
 
Ha en bra kväll alla fina bloggläsare!



3 Kommentarer till "Ännu mer snö"
Ponnydressyr skriver:

Vilka mysiga bilder! :)

Datum: 2013-02-07 Tid: 13:36:09
Bloggadress: http://ponnydressyr.se
Ponnydressyr - Nathalie skriver:

Härliga bilder! :)

Datum: 2013-02-07 Tid: 14:11:17
Bloggadress: http://ponnydressyr.se
Mercedes skriver:

Vilka söta bilder :)

Datum: 2013-02-08 Tid: 14:42:16
Bloggadress: http://photobelle.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0