Det blir bättre!

Jag passar på att blogga nu innan Ponnyakuten, ett litet inlägg är ju bättre än inget!
Jag har mått ganska bra nästan hela dagen och nästan hela dagen har jag nördat Pretty Little Liars. Emellanåt har febern stigit och jag har blivit lite trött men jag har mått bra hela kvällen faktiskt! Imorse gick jag med mamma ut i stallet och tog ut hästarna. Rocky var jättego men hade en massa överskottsenergi, både påväg till och i hagen. Han skyggade och stirrade sönder typ allt på vägen och galopperade runt som en galning i hagen. Sötponny, haha. Jag hjälpte mamma så mycket jag orkade i stallet men sedan blev jag så trött att jag var tvungen att gå hem. Jag somnade direkt på soffan och sov någon timme, ganska skönt faktiskt!
 
Imorgon vill jag verkligen vara frisk och orka mer. Börjar få lite smått panik på att knappt kunna göra något annat än att ligga i soffan eller sängen. Vill gärna kunna rida också, Lilleman lär ju vara tokpigg, haha!
Ha en bra kväll!
Bild från Instagram, följ mig gärna!
@andriettajosefin eller klicka HÄR



1 Kommentarer till "Det blir bättre!"
Mummy skriver:

Varm choklad hjälper mot det mesta - fortsätt krya på dig :-)

Datum: 2013-02-17 Tid: 20:25:28

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0