Glad alla ♥-s dag!

Hej på er! Hoppas ni haft en bra Alla hjärtans dag, jag har spenderat den med mamma som fyller år, haha.Igår orkade jag inte blogga, kom hem vid sju efter att han fixat stallet och ridit ännu ett grymt ridpass på min fina ponny!
Idag gick skolan ganska fort. Vi har svenska, bild, musik och idrott på förmiddagen och efter lunch har vi hemkunskap och sedan slutar vi. Vi gjorde hjärtformade hamburgare med klyftpotatis, ganska gott faktiskt! Efter skolan hämtade mamma mig så jag kom hem lite efter tre. Mamma hade köpt prinsesstårta så vi fikade innan jag gick ut i stallet och tog in hästarna. Nu sitter jag och bloggar + kollar bloggar. Vi ska snart äta och efter det ska vi nog bara mysa lite framför TV:n. Jag ska även kolla genom det vi har på provet imorgon.
 
Lite kort om ridningen igår också, då. Red som en evighetsbana, först Ruter Ess i trav och sedan fattade jag galopp och hoppade det lilla hindret på långsidan, sedan in på en volt och få ihop honom, och sedan sakta av och trava över cavalettin. Det var på andra hållet i vänster varv, tror ni fattar, haha. I alla fall var Rocky superduktig! Både han och jag tyckte att det var roligt och i slutet kunde jag samla honom och gå in på Ruter Ess eller volten nästan direkt efter att ha hoppat. Fina Lilleman! Idag fick han vila och jag tror att han får göra det imorgon också.
 
Ha en bra dag!



4 Kommentarer till "Glad alla ♥-s dag!"
Andrea skriver:

Sv: Tack så mycket! :)
Fin blogg! :D

Datum: 2013-02-14 Tid: 20:03:29
Bloggadress: http://sporthund.blogg.se
Olivia Gustavsson skriver:

sv. tack! :DD

ja visst är det, bara måste ha det någon gång asså, hehe..

Datum: 2013-02-14 Tid: 20:46:21
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
lisa skriver:

Självfallet! ^^

Datum: 2013-02-15 Tid: 11:59:13
Bloggadress: http://lisacandemyr.blogg.se
Maja skriver:

Sv: Tack så mycket! :)

Ha en bra dag!

Datum: 2013-02-15 Tid: 13:20:27
Bloggadress: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0