Fredag, 18/1

Hej på er! Jag hann verkligen inte blogga igår och knappt något idag heller.
 
Jag tror knappt jag öppnade datorn över huvud taget igår - förutom under svenskan, haha. Jag kom hem vid fyra och fikade. Mamma hade varit snäll och mockat Rockys box så det gick fortare att fixa stallet. Jag kom in vid fem och åt lite, sedan tog vi in hästarna när Inge kommit hem och sedan åkte vi till grönt kort kursen. Den varade ända till nio och jag satt och gäspade nästan hela sista timmen, haha ;)
Jag gick och la mig nästan precis när vi kommit hem så då orkade jag verkligen inte blogga.
 
Idag fick jag skjuts hem från skolan, jag åt påväg hem och gick ut i stallet när direkt när jag kom hem. Hästarna var helt galna - de bockade, reste sig, galopperade runt och hade allmän damp i sina hagar... Dem är dock väldigt söta då, haha. Jag fotade och filmade lite innan jag förfrös fingarna, jag får jaga upp någon som får via mig hur man lägger in filmer på blogg.se så bilder får räcka sålänge.
 
Jag red en liten runda i skogen idag och det var faktiskt ljust hela tiden! Jag klättrade lite, red mellan träd, skrittade och travade (lite) på långa tyglar och emellanåt kortade jag upp tyglarna och tog tillbaka honom. Ställde honom lite och flyttade åt både hållen. Han var jätteduktig, så träningen imorgon ska bli riktigt rolig!
 
Nu under kvällen har jag hunnit äta, städa rummet (fick ett sånt ryck, haha), kollat på film och haft fredagsmys - och nu kan jag öppna datorn, haha. Jag tänkte fixa några inlägg som ni läsare önskade/tipsade om. Det kan ni fortfarande göra här!
 
Två bilder från idag på Nitendo och Rocky. Dem är så söta, haha! 



3 Kommentarer till "Fredag, 18/1"
Ella Wester ♡ skriver:

vart gör du dina headers? fin blogg!:)

Datum: 2013-01-18 Tid: 21:52:17
Bloggadress: http://westerellaa.blogg.se/
Olivia Gustavsson skriver:

sv. visst är dom snygga! :D

Datum: 2013-01-18 Tid: 22:56:27
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Sara skriver:

sv: tack!

Jo han ser väldigt snäll ut, och är som en Nallebjörn i stallet, haha. Men i ridningen kan han vara en riktig buse och vara allt annat än snäll och gullig ;)

Datum: 2013-01-18 Tid: 23:01:10
Bloggadress: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0