Fredagsmys!

Äntligen är det helg, så skönt. Jag har inte något planerat utan ska väl mest njuta av att vara ledig, haha. Idag kom jag hem vid tre eftersom jag och mamma åt innan vi körde hem från skolan. Slapp bussen, tack och lov... I alla fall gick jag ut i stallet lite över tre och fixade Rocky. Hade tänkt rida en liten tur och sedan vara tillbaka vid halv fem men tiden flög iväg och jag var inte hemma förrän lite över fem. Det är lurigt när det är så ljust också, men jag mockade till Rocky och släppte in honom i boxen och sedan fixade jag och Agneta båda stallen tillsammans, fodrade & vattnade och sedan tog vi in de andra hästarna.
 
Nu har jag ätit och just nu sitter jag och bloggar, kollar bloggar och försöker välja ut en film att se på ikväll. Mamma kollar på konståkning och det är typ det tråkigaste som finns, så jag ska kolla på film. Dock hittar jag ingen jag vill se så antagligen blir det Pretty Little Liars, haha. Har ni några filmtips får ni gärna tipsa, jag gillar de flesta sorters filmer! Jag bloggar nog mer senare idag, ska även försöka hinna med att skriva klart andra delen av hästarna jag provred. Ha en bra kväll!
Haha, det var verkligen inte lätt att få en bild där båda ponnyerna stod stilla och såg någorlunda normala ut. Det här är nog den enda bilden där Rocky har alla fyra hovarna på marken men Jonte blev ju inte så charmig... haha.



2 Kommentarer till "Fredagsmys!"
Ida skriver:

Låter som en bra fredag :)

Datum: 2013-01-25 Tid: 20:46:21
Bloggadress: http://gartunarider.blogg.se
Moa Holmkvist skriver:

Hej! Superfin blogg asså! Verkligen jättefin! Du skriver jättebra också! Tänkte bara berätta att jag har dig som en länk bland mina länkar på min blogg. :)

Kram Moa ☆
http://http://moadenlillagoa.blogg.se/?tmp=109236

Datum: 2013-01-25 Tid: 22:09:20

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0