Helsingborg hela dagen

Idag gick jag upp lite innan åtta och gick ut och släppte ut hästarna. Sedan gick jag in och fixade mig och åt frukost, sedan åkte vi till Helsingborg. Jag var på anläggningen vid tio och var där till tre, det var jätteroligt att kolla på alla fina ponnysar och även alla duktiga ryttare. Blev himla peppad och nästa år ska jag också tävla Trettonspelen, det ni! Vi ska tävla de lite mindre tävlingarna under året för att få lite rutin och låta Rocky få kolla in tävlingshinder, stämningen på tävlingar osv. Fick även fota med Andreas kamera idag, hehe...
 

När jag åkte hem från tävlingarna körde vi inom Väla och mamma lämnade tillbaka en tröja, vi åt och sedan åkte vi hem. När vi kom hem vid fyra fixade jag stallet och visade även mamma hur man gör. (haha) Sedan tog vi in hästarna och nu sitter jag och kollar bloggar samt bloggar själv. 
 
Ha det bra!



1 Kommentarer till "Helsingborg hela dagen"
Olivia Gustavsson skriver:

sv. tack :D

Datum: 2013-01-05 Tid: 19:01:38
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0