Hemma igen

Japp, nu har vi kommit hem. Ska strax kolla Ponnyakuten och efter det duscha. Agneta och Inge tog in hästarna idag så dem kom in vid fem, då var vi inte hemma. Det var jättemysigt hos mormor och Ingvar! Våra Blondies var faktiskt väldigt uppskattade och med hallon och vispgrädde behövde man ju inte titta på hur dem såg ut...
 
Är himla sugen att titta på film idag, får väl se hur det blir med det, haha. Imorgon är det skola igen, visserligen går vi inte så länge men måndagar är ändå riktigt dryga. Jag ska rida imorgon men hur och var vet jag inte ännu. På tisdag får han vila och på onsdag rider jag i paddocken, trimmar och rider genom honom lite och sedan får han vila på torsdag. Fredag, lördag och söndag ska jag också rida.
 
Annars har jag inte direkt någon planerat för veckan, faktiskt. Jag slipper i alla fall skolbussen hem på både onsdag och torsdag eftersom Ingvar kommer hit. Eventuellt fredag också, om jag lyckas övertala mamma om att vi behöver handla eller något. Imorgon är det även en lite speciell dag för mig, tråkigt men jag kommer inte från det. Mer om det imorgon - nu är vi positiva!
 
Ha en bra kväll alla fina bloggläsare!



2 Kommentarer till "Hemma igen"
tilda skriver:

Hej! Superfin blogg! Riktigt bra inlägg också! :) Kika gjärna in på våran: http://teeamjump.blogg.se :D

Kram!

* Förlåt om du inta gillar sån här såkallad "reklam" ;)

Datum: 2013-01-20 Tid: 20:30:15
Bloggadress: http://teeamjump.blogg.se
LINDA C. RISBERG skriver:

Åh söt!

(svara gärna på bloggen om du svarar på detta) :)

Datum: 2013-01-28 Tid: 10:45:20
Bloggadress: http://lindarizberg.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0