Måndag igen

Hej på er!
Förlåt för dålig bloggning idag och även igår. Har som jag skrev igår en himla massa att göra.
 
Idag fick jag skjuts hem och åt påvägen hem. Gick direkt ut i stallet och gav hästarna lunch höet. Mamma brukar göra det vid 12-13 men eftersom jag kom hem lite innan två kunde jag ändå göra det. Sedan fixade jag stallet och efter det tog jag in Rocky och fixade honom. Klockan var halv fyra exakt när jag skrittade iväg och när jag kom tillbaka var hon (cirka) halv fem. Duktigt där, haha! Rocky var i alla fall duktig idag också. Mjuk och fin i kroppen men emellanåt blev han lite stark nu. Han är lite mer att hålla i nu när han bygger muskler. Jag skrittade mycket idag men det blev även lite galopp intervaller. Eftersom han lyssnade så fint provade jag byta galopp, han sparkade bakut men bytte. Han tycker att det är jobbigt men försöker verkligen ändå, fina guldponnyn!
 
När jag kom hem släppte jag ut Rocky igen och gick in och åt kvällsmat. Vid sex gick jag ut igen och vi tog ut hästarna. Sedan dess har jag bara kollat bloggar och pluggat lite svenska. Ha en fortsatt bra dag!



4 Kommentarer till "Måndag igen"
Mummy skriver:

Finaste bilden <3

Datum: 2013-01-28 Tid: 20:04:36
Wilma skriver:

Sv: Hihi :)

Datum: 2013-01-28 Tid: 20:19:37
Bloggadress: http://Ziro.blogg.se
Ponnydressyr - Nathalie skriver:

Vad fin skimmeln är i din header :) Är han/hon din? :)

Datum: 2013-01-28 Tid: 21:32:15
Bloggadress: http://ponnydressyr.se
Ponnydressyr skriver:

Sv: desamma :)

Datum: 2013-01-29 Tid: 09:22:13
Bloggadress: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0