Något av det värsta som finns..

.. enligt mig är slask, när det är isigt och allmänt grått och trist. Som nu. ^^
 
Idag var dagen i skolan ganska lång, haha. Vi går till tre (som vi gör nästan alla dagar) men vi har himla långa lektioner. I alla fall gick nästan en timme av en och en halv timmes NO bort eftersom vi pratade så länge. Det var i alla fall skönt! När jag slutade hämtade Ingvar mig och vi fikade. Sedan åkte vi och köpte lite godis till imorgon. Det skulle vi tydligen ha med oss på tekniken, vi skulle göra någon sak och då skulle vår lärare snacka typ en hel lektion och då fick vi ta med godis. Sedan åkte vi i alla fall hem och jag gick ut i stallet, fixade klart allt och sedan tog vi in hästarna. Nu sitter jag och bloggar, vi ska strax äta.
 
Senare ikväll kommer jag nog plugga lite. Jag ska försöka hinna blogga för jag har en massa idéer i huvudet som måste få komma ut. Det känns som att jag dödar en efter en med att plugga... Haha, men jag får göra det bästa utav det. Det är Hollywood Fruar ikväll som jag och mamma självklart ska titta på och jag tror faktiskt att jag går och lägger mig efter det. Har varit ganska trött hela denna veckan så jag ska föröska sova ut. Det slutar väl vid tio och jag har inte somnat förrän vid elva, halv tolv de senaste dagarna.
 
Ha en bra dag alla fina bloggläsare!
Bild på Lilleman från i söndags när han hade sånna dära' hemska hästätande traktorer på gårdsplanen, alldeles utanför sin box... haha.



1 Kommentarer till "Något av det värsta som finns.."
Mummy skriver:

Söta Lillegubben - tänk vad mycket läskigt det finns här i världen... Var nu duktig med pluggandet!

Datum: 2013-01-29 Tid: 20:12:58

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0