Rocky, 14/1

Idag fick jag skjuts hem från skolan och fikade på vägen hem. När jag kom hem vid två gav jag hästarna mat och tog sedan in Rocky. Jag borstade honom, tränsade och sedan satt jag upp. Egentligen skulle jag promenera med honom men jag har gjort något med handen så handleden är typ.. sönder eller något? I alla fall hade jag nog fått svårt att hålla honom från marken om något skulle hända och det spelade inte så stor roll om jag satt på eller inte. Jag skrittade en runda i skogen på en timme och Rocky var jätteduktig! Pigg, glad men ändå jättesnäll. Han hoppade till någon gång men annars skötte han sig super. :)
Suddig men söt bild på Bus-killarna ;)



3 Kommentarer till "Rocky, 14/1"
Olivia Gustavsson skriver:

sv. det har vi med, så jobbigt :(

Datum: 2013-01-14 Tid: 19:35:23
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
maja skriver:

Hej! Fin blogg du har! Jätte fina hästar! Kolla gärna vår nystartade blogg!

Kram!

Datum: 2013-01-14 Tid: 21:22:55
Bloggadress: http://teammvg.blogg.se
Mummy skriver:

Fin bild på killarna! Lillegubben fick stå i bakgrunden för en gångs skull ha, ha. Nitendo börjar visst ta för sig... eller så gillar han bara att bli fotad ;)

Datum: 2013-01-14 Tid: 22:16:12

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0