Snö

När jag vaknade och gick ut för att släppa ut hästarna var det helt vitt ute och snön var flera centimeter djup. Idag ska Rocky vila men jag vill gärna få snö någon gång när jag ska rida i alla fall. Bortsett från det vill jag inte ha snö igen! Jag ville ju ha vår nu, jag hatar när det är kallt, blött och vara allmänt äckligt och jobbigt... Aja, nu ska jag inte vara sån, haha.

Just nu sitter jag på bussen. Tisdagar är en av de jobbigaste dagarna på hela veckan, vi har träslöjd, b-språk och NO. Jag får helt enkelt stå ut, när jag kommer hem fixar jag stallet och vid fem tar vi in hästarna. Resten av kvällen kommer ägnas åt att plugga, både inför skolan men även grönt kort kursen. Ska göra typ ett schema och även instuderingsfrågor. Jag ska dock ändå försöka slänga in något litet inlägg!




2 Kommentarer till "Snö"
Mummy skriver:

Ja ha, dags igen att bli mer insnöade än vanligt ;-) Kram!

Datum: 2013-01-15 Tid: 08:56:31
lisa skriver:

haha, tack! gud så bra att du tycker så! ;D

Datum: 2013-01-15 Tid: 11:24:59
Bloggadress: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0