Söndag, 6/1

Idag släpper vi ut hästarna vid 10, alltså har jag lite sovmorgon. Jag vaknade ändå vid nio och gick upp då. Igår fick Rocky vila så idag tar vi en liten tur i skogen, vi ska inte göra något speciellt utan bara mysa och ha kul. Skolan börjar på onsdag (suck) så jag är i alla fall ledig på månad och på tisdag. Jag ska rida båda dagarna och på onsdag får Rocky vila.
 
I eftermiddag kommer Malin med sina två hundar Ripley och Dallas. Mamma och hon ska spåra (eller något, haha?) med hundarna och sedan ska vi fika. Uppdaterar mer sen idag!
Bild från Instagram, tagen i torsdags på kursen.



2 Kommentarer till "Söndag, 6/1"
Mummy skriver:

Ja, det blev en toppendag med Malin o hennes killar. Alla har jobbat på bra idag :-)...sen gofika på det, en perfekt söndag, alltså :-)

Datum: 2013-01-06 Tid: 16:53:07
Noomie Sundell skriver:

Mm, gott med fika!((:

Datum: 2013-01-11 Tid: 12:24:40
Bloggadress: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0