Tisdag, 22/1

Idag vaknade jag ännu en gång med huvudvärk. Den envisades med att vara kvar hela dagen i skolan men när jag kom hem släppte den faktiskt. När jag kom hem berättade mamma att Agneta ringt och sagt att hon skulle komma hem senare, så jag kunde fika i lugn och ro. Hann även med ett avsnitt PLL, haha.
 
Vid fem gick jag ut i stallet och fixade allting och när Agneta kom hem tog vi in hästarna. När jag kom in åt jag och nu har jag resten av kvällen fri. Planerna för Rocky är förresten lite ändrade - imorgon ska han vila och jag trimmar lite i paddocken på torsdag istället. Resten av veckan blir som planerat!
 
Tänkte fixa några inlägg som ni läsare önskade nu när jag ändå har lite tid över. Är det någon speciellt inlägg ni önskar kan ni antingen klicka in HÄR, eller bara slänga in en kommentar på detta inlägget så fixar jag det! Kan även passa på att tillägga att smileysarna inte fungerar, tyvärr.



2 Kommentarer till "Tisdag, 22/1"
Agnes skriver:

I dag har jag frossat i hästannonser och pekar glatt ut alla fel! Underhållande läsning

http://micatcho.blogg.se/

Datum: 2013-01-22 Tid: 22:25:42
Bloggadress: http://micatcho.blogg.se/
Rebecca Lindholm skriver:

Åhh, PLL det är så bra.
Vilket avsnitt är du på?
Jag är avsnitt 17 på säsong 2. :) <3

Svar: Ja! ;D
Jag tror jag är någonstans där också, faktiskt :) <3
Andrietta Svärdh

Datum: 2013-01-23 Tid: 08:19:14
Bloggadress: http://vickystar.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0